+35 votes
ago by (120 points)
Tavuk-yumurta ilişkisine benzer bir soruyla karşı karşıyasınız

54 Answers

+9 votes
ago by (140 points)
 çok saçma bir soru olmuş
tecrübe yaşadığın olaylardan edindiğin bilgi birikimidir
tutku ise karşı konulmaz derecede arzuladığın şeye olan tutkudur
sen nasıl bir kıyaslama nasış bir benzetme yaptın
–1 vote
ago by (140 points)
 Tutku, hormonlarin ve kısmen de partnerin eseridir.
Tecrübe ise bunu kontrol edip, yüksek haz almamıza yardim eder.  
+3 votes
ago by (140 points)
 Tecrübe tutkuyu getirir bence.  
+12 votes
ago by (140 points)
 Tecrübe olmadan tutku olmaz  
+1 vote
ago by (140 points)
 Horoza sormuslar ben sadece yaparim gerisine karismam demis.
+1 vote
ago by (140 points)
 Çok dogru demişsin  
+1 vote
ago by (140 points)
 Acemi olmadan işi bilemezsin
–3 votes
ago by (140 points)
 Bence tutku tecrübeyi gedirir  
+2 votes
ago by (140 points)
 Tutku tecrübeleştirir. Kişiyi yoğurur kıvama getirir.  
+7 votes
ago by (140 points)
 Tecrübe nesnel
Tutku öznel
İkisi ayrı konular ama tecrübeli olan herkes herkesle işini görür ama tutku ayrı, herkeste tutkuyu goremezsin.
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap