–16 votes
ago by (120 points)
Finallere çalışacağım ama aklim başka şeylere gidiyor. Nasil kendime hakim olup derse yoğunlaşmalıyım?  

18 Answers

–5 votes
ago by (140 points)
 Öncelikle bu site ve daha sonra sosyal medyaa hesapları dondur
–3 votes
ago by (140 points)
 Bir kere yaparsan düşer libidon guzellik
–2 votes
ago by (140 points)
 Arada bi bastırarak
+1 vote
ago by (140 points)
 Geceleri seyin kuruyana kadar mast yap  
+15 votes
ago by (140 points)
 Şamarla biraz küçümeni..  
–1 vote
ago by (140 points)
 Kolay o
+12 votes
ago by (140 points)
 Rahatlamadan yogunlasamazsin  
+6 votes
ago by (140 points)
 Sevosmeden gecmez
+5 votes
ago by (140 points)
 reel  seks yapmadan onu kafandan asla atamazsın :)
+3 votes
ago by (140 points)
 Bi mast yap rahatla sonra calış
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap