+140 votes
ago by (120 points)
Ilk birliktelik tecrübeli biriyle mi olmalı yoksa tecrübesiz biriyle mi olmalı?  

22 Answers

–6 votes
ago by (140 points)
 İkisi de var mi
+17 votes
ago by (140 points)
 Tecrübeli  
+2 votes
ago by (140 points)
 Bence tecrübesiz  
+6 votes
ago by (140 points)
 kesinlikle tecrübeli bu sana neler katar neler inan aklın almaz kafandaki bazı soruları en iyi cevaplayan biriyle yaşa derim sana herşeyin en mükemmelini sunacak birisi olsun
+6 votes
ago by (140 points)
 keyfin nasıl istiyorsa aslında  
+2 votes
ago by (140 points)
 helalin olan biriyle olmalı daha doğru olmaz mı..:))
+17 votes
ago by (140 points)
 Biraz tecrübeli olaa iyi olur yoksa seni tamamen soğutabilir
+15 votes
ago by (140 points)
 ikisinde de canın yanacak
–9 votes
ago by (140 points)
 aşık olduğun kişiyle olmalı
–5 votes
ago by (140 points)
 Bence tecrübesizsen tecrübesizle yaşa ah ah
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap