+34 votes
ago by (120 points)
Sevgilimle sevisirken ustundeydim o sırada surtunurken onunkini saçlarımı bir yana atım ara sıra onun yuzune geliyor dogal olarak ben de çekerim hep açık şekildelerdi, sürtunmeye devam ederken birden saçlarımın bir kısmı bir tutmami yuzune gelirken aldı agzina soktu emme mi diyim yalama agzina oyle bir şeyler yaptı ben surtunurken hala neden niye yaptı pek anlam vermedim harekete, neden yapmış olabilir   

15 Answers

–8 votes
ago by (140 points)
 Asmıs naptıgını bilmiyor
+9 votes
ago by (140 points)
 Ona sor saç yemiyorum ben
+3 votes
ago by (140 points)
 Bir  p*rno bagilisiyla berabersin  
+7 votes
ago by (140 points)
 aadamı nasıl azdırdıysan ne yaptıgını oda bilmiyodur
+16 votes
ago by (140 points)
 seksi gelmiştir
+11 votes
ago by (140 points)
 Anladıysam ne olayım
+2 votes
ago by (140 points)
 Fazla  p*rno izliyor  
+17 votes
ago by (140 points)
 Neden ki
+15 votes
ago by (140 points)
 Fantazi olmalı
+8 votes
ago by (140 points)
 Sürtünürken korundunuz mu  
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap