+238 votes
ago by (120 points)
Bir kadınla konuşacak iken sanki cinsellik olaylarından bir haber hiç haberi yokmuş gibi geliyor bana hep neden ise :D  

7 Answers

+10 votes
ago by (140 points)
 Bir şey bilmiyorlar keza sadece kadınlar değil erkeklerin de çoğu öyle ...
En iyi bilinçleri şey böyle cinsellik kategorisinde seks edebiyat-ı
+6 votes
ago by (140 points)
 Sahibim. tabii  
0 votes
ago by (140 points)
 Evet mesela ben mesela beni bu Sitedeki herkes tanır cinsel yaşam denildiği zaman akla ilk gelen kişilerdenim ben bilin bakalım acaba kimim  
0 votes
ago by (140 points)
 Reis kadınlar cinsellik konusunda yüzmeyi bilmiyorum diyecek fakat okyanusları cebinden çıkaracak seviyededirler:)
+16 votes
ago by (140 points)
 Elbette
+11 votes
ago by (140 points)
 bence değildir
+2 votes
ago by (140 points)
 hepsi değil
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap