+49 votes
ago by (120 points)
Şu ana kadar iki kişiye söyledim. Birincisi banada nude fotoğraf at dedi atmayınca gitti. İkinciside beni seviyorsan benlede birlikte olursun dedi olmayınca da oda gitti. İkisinede sorsak seviyorum diyen tipler ama beni seviyorsan bunu şunu yaparsın dediler yapmayıncada gittiler. Yapmak zorunda mıyım bıktım yıldım cidden üzülen ben oluyorum.  

19 Answers

+5 votes
ago by (140 points)
 Zorunda net.
+3 votes
ago by (140 points)
 Bakire değilim diye herkese söylüyormusun?  
+3 votes
ago by (140 points)
 Canım adam gibi adamlar da var zihniyeti bozuk maalesef çok umarım iyi birine denk gelirsin senin kalbini seven birine
+1 vote
ago by (140 points)
 Görüşmüş olduğun arkadaşlar sadece cinsel açıdan düşünüyorlar. Sevgiyi bahane ederekten sana cinsel açıdan yanaşmak istemişler açıkçası. Sana önem verseler kararına saygı duymayı tercih ederlerdi. Takma o yüzden  
+6 votes
ago by (140 points)
 Hayır sonucta bakire olmayan zamanında sevdiği için birlikte oldu.
+3 votes
ago by (140 points)
 emin olun 10 erkeğin 9 tanesinin gözünde cinsel tatmin aracından başka bir şey değilsiniz. Bakire olmayan bir kadına maalesef toplumumuzda bu gözle bakılıyor. Şansınız varsa o arada kalan 1 erkeğe denk gelir, en azından ucundan köşesinden mutluluğu hissedersiniz.
+2 votes
ago by (140 points)
 Sadece bir kez ve bir kişiyle mi yattın  
+14 votes
ago by (140 points)
 Hayır ama soyle bir dusunce olabilir. Beni demek Boyle bir seye layık görmüyor. Eski sevgilisi kadar sevmiyor diyebilir  
+13 votes
ago by (140 points)
 Sen bakire degilsin ve eğer gerçekten seni sevmeyen biri ise sadece senle cinsellik düşünür sen vermeyince de gider çünkü senle ciddi düşünmez
+11 votes
ago by (140 points)
 Degil
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap