+154 votes
ago by (120 points)
Cinsel fantezilere kapalı bir partnerle ilişkiyi sürdürebilir misiniz yoksa bu yüzden ondan ayrılır mısınız? #kanya  

60 Answers

+14 votes
ago by (140 points)
 Olur fantezi renklendiriyor ilişkiyi. Bazen spiderman olmayacaksam ne anlarım ben bu ilişkiden
+5 votes
ago by (140 points)
 Kesinlikle öyle olur  
+2 votes
ago by (140 points)
 Bizim türk kadını  seks sevmez kaldiki fantazi
+1 vote
ago by (140 points)
 Yani belki soğumam ama zamanla sıkılırız bence, değişik fantaziler denemek lazım, mesela ağızda çikolata varken öpüşmek veya cinsel organlara temas etmek vs.
–1 vote
ago by (140 points)
 Amaç ağırlıklı olarak cinsellik üzerine ise fazla uzun sürmez  
–4 votes
ago by (140 points)
 Fantezi var fantezi var ne olduğuna bağlı bu  
–3 votes
ago by (140 points)
 Olur bence
+16 votes
ago by (140 points)
 Herşey fantezisi değil
+6 votes
ago by (140 points)
 apacik olmali :)
+7 votes
ago by (140 points)
 Güle güle derim  
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap