+30 votes
ago by (120 points)
Yeni evliyiz eşimi çok arzuluyorum bunun ne zaman olacağı belli olmuyor sabah ereksiyonlarında kendimi tutuyorum uyanıpta yapmak istemez diye sizce ons bunu söylemeli miyim? Beni yanlış anlamasından korkuyorum..  

34 Answers

–3 votes
ago by (140 points)
 Selam
Hayır sen yeni evli birisin asla yanlış anlamaz hatta tam tersine seni sabah ona onuna kadar arzuladığını söylemen onun egosunu okşar hoşuna gider aşırı derece olmadığı sürece birlikte olmak istediğini dile getirmen onun hoşuna gidecektir utanmanı gerektirecek bir şey yok her yeni evli çift bu yoldan geçer zaten utanma evresine artık geçebilirsin.
Hatta onu sabah oral yaparak uyandırmayı dene.
#perso  
+5 votes
ago by (140 points)
 Bence hoşuna gider kasma kendini sal gitsin
+6 votes
ago by (140 points)
 Anlamaz
+8 votes
ago by (140 points)
 Tabii ki söyleyebilirsin, Bundan daha güzel ne olabilir ki?
Hem bu çok hoşuna gidecektir…
–4 votes
ago by (140 points)
 En güzel şey sabah ağzına alıp uyandır ya da direkt içine al
+9 votes
ago by (140 points)
 Yanlış anlayacağını sanmıyorum  
+6 votes
ago by (140 points)
 Sabah seksi dünyanın en güzel şeyi direkt o uyanmadan ağzına al bak noluyo sonra
+5 votes
ago by (140 points)
 Korkma, korkarsan o evlilik olmaz
+3 votes
ago by (140 points)
 Tabiki söyle. Ama bunu cinsellik yaşarken söyle. Normal zamanda söylersen hem utanırsın hemde utandırabilirsin. Cinsellik esnasında söylersen kalbini okşamış olursun. Ayrıca yeni evlisin. Açım ve devamlı yapmak istiyorım de.  
+7 votes
ago by (140 points)
 Esin sonuçta neden cekiniosun ki
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap