+75 votes
ago by (120 points)
İlişki süresinin uzaması için neler yapıyorsunuz?   

8 Answers

+20 votes
ago by (140 points)
 herşey beyinde bitiyor kadın seni delirtiyorsa ne yapsan nafile  
+5 votes
ago by (140 points)
 Ön sevişmeyi uzatmak daha sonra oral ile boşaltıp tekrardan sertleştirmek öyle devam etmek
Geciktirici kullanmak
+1 vote
ago by (140 points)
 #Bonjour

Ara vererek dene.
+14 votes
ago by (140 points)
 Bol bol pozisyon degistir o zaman gec bosalirsin... en zevk aldigin pozisyonu en sonda uygula...
+5 votes
ago by (140 points)
 Ön sevişmeyi uzatmak çok önemli ve ilk seans kim olursa olsun kısa sürüyor bunu ön sevişme ile uzatabildiğin kadar uzat ve boşaldıktan sonra 2 . seans için hazırlan. en azından daha uzun olur. oral ve ön sevişme çok önemli. Birde Başlarken ağır ve tadını çıkartarak yaşayın  
+14 votes
ago by (140 points)
 Nefes kontrolü çok önemli
+4 votes
ago by (140 points)
 Uygulamıorm
+16 votes
ago by (140 points)
 skes yapmıyorum
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap