+229 votes
by (120 points)
Ben neden her istediğimi anlatamıyorum ya. Benim gibi olan var mi? Sizde durumlar nasıl?   

36 Answers

+6 votes
by (140 points)
 Hayır..
+9 votes
by (140 points)
 Maalesef hayır paylaşamıyorum  
–9 votes
by (140 points)
 Demek ki yatak uyumunuz tam değil.
–4 votes
by (140 points)
 Anlat  
+3 votes
by (140 points)
 Olunca alayını
–3 votes
by (140 points)
 Bende anlatamam sonra sapık filan der
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap