+229 votes
by (120 points)
Ben neden her istediğimi anlatamıyorum ya. Benim gibi olan var mi? Sizde durumlar nasıl?   

36 Answers

+13 votes
by (140 points)
 Anlat anlattıkça insan kendini rahatlamış hissedemiyor hem herşeyi konuşamadığım insan yanımda olmasın daha iyi
–2 votes
by (140 points)
 Bende efendi köle fantazisi seviyorum
+1 vote
by (140 points)
 Maalesef hayır
+12 votes
by (140 points)
 Evet
+10 votes
by (140 points)
 paylaşmak gerekli..
+10 votes
by (140 points)
 Peki neden anlatamıyorsun?
+3 votes
by (140 points)
 evet paylasıyorum  
–1 vote
by (140 points)
 yok maalesef
+14 votes
by (140 points)
 Hayır herkes herşeyi sevmiyor çünkü
+8 votes
by (140 points)
 Uçuk bir şey olmadığından evet
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap