+189 votes
by (120 points)
Yatakta kadınınızın doyumsuz olmasını , siz boşalsanız bile durmak istemeyen sürekli devam etmek isteyen , tutkulu istekli bir kadınmı yoksa boşaldığınız anda sizi yormayan dinlenmenize izin veren bir kadınmı istersiniz?   

14 Answers

+2 votes
by (140 points)
 Ben birincisini tercih ederdim.
+10 votes
by (140 points)
 Durmak istemeyen tercihim
+10 votes
by (140 points)
 İkiside hoş aslında
–5 votes
by (140 points)
 Sen hangisisin  
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap