+189 votes
by (120 points)
Yatakta kadınınızın doyumsuz olmasını , siz boşalsanız bile durmak istemeyen sürekli devam etmek isteyen , tutkulu istekli bir kadınmı yoksa boşaldığınız anda sizi yormayan dinlenmenize izin veren bir kadınmı istersiniz?   

14 Answers

+3 votes
by (140 points)
 ikinci şıkkı yeğlerim  
+8 votes
by (140 points)
 Bence karşılıklı olması çok daha güzel olurdu…
+7 votes
by (140 points)
 İlk dediğin kişi bildiğin ooorrospuu..
Seks yeterince doyurucu olur ve rahatlatırsa, her iki kişi de dinlenmek ister.  
+9 votes
by (140 points)
 doyumsuzda olmasın ben boşaldığımda duranda olmasın ortası olsun doyumsuza yetcek enerjimde yok boşalınca bırakmak isteyecek tarafımda
–4 votes
by (140 points)
 Tabuları olmayan sınırları zorlayan
dilini değdirmedik yer bırakmayan kadın tercihimdir desem ☺️
+14 votes
by (140 points)
 Hmm yine saçma sapan bakire kız soruları  
–6 votes
by (140 points)
 Yokki  öyle  hatun  
+9 votes
by (140 points)
 Doyumsuz kadın istemem.  
+5 votes
by (140 points)
 Sarılıp öpen
–10 votes
by (140 points)
 çok isterdim eşimin libidosunun benden yüksek olmasını :)
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap