+198 votes
by (120 points)
İlişki anında argo konuşurmusunuz? Argo konuşmak sizi tahrik edermi? Ne söylemesi sizi daha cok tahrik eder?  

10 Answers

+7 votes
by (140 points)
 Sevişiyoduk oral yaparken, yaramaz kızım benim dedi. Tahrik olmuştum.
+1 vote
by (140 points)
 Belki
+9 votes
by (140 points)
 Gider ama arada  
–2 votes
by (140 points)
 beni sevdiğini söylemesi
+13 votes
by (140 points)
 Ewet çok severim
+5 votes
by (140 points)
 Kesinlikle çok hoşuma gider
Ama bu her kızın hoşuna gitmiyor
Bazen evli kadınlardan bile
Kocam bana... dedi ne demek istedi niye öyle dedi ki gibi sorular gelebiliyor
Beni öyle mi görüyor gibi düşünceler kafa karıştırabiliyor.
Her insan birbirinden farklıdır. Bu sebeple her kadını da bir tutmamak lazım kimi hoşlanmaz kimi deli olur.
Hoşlanıp hoşlanmadığını önceden sormakta fayda var diye düşünüyorum.
–2 votes
by (140 points)
 Orantılı olacak şekilde güzel olur ama erkekler bunu hayvanca kahve ağzıyla konuşmak zannettikleri için herkesle güzel olmuyor tabi  
+15 votes
by (140 points)
 Evet baya.  
+5 votes
by (140 points)
 Evet konuşurum partnerimin konuşması da çok hoşuma gider.  
+13 votes
by (140 points)
 Denemek gerek  
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap