+137 votes
by (120 points)
İçindeyken mi nasıl zevk alıyor?  

26 Answers

+10 votes
by (140 points)
 Oral baya zevk verir. Sordugun buysa
+11 votes
by (140 points)
 pek çok şeyden zevk alıyoruz sen ne yapabilirsin önemli olan o  
+1 vote
by (140 points)
 Komple seksten işte
+10 votes
by (140 points)
 Gir ciktan
+10 votes
by (140 points)
 oraldan aslında ön sevişmeden yani o içine gir cık olayından daha cok hazz veriyor bazı şeyler
+1 vote
by (140 points)
 Sadece sokmak olarak düşünme ilk öpüşten boşalmaya kadar an ve an zevk verir
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap