+137 votes
by (120 points)
İçindeyken mi nasıl zevk alıyor?  

26 Answers

0 votes
by (140 points)
 İnsanlıktan zevk alıyoruz. İnsanlık herşeyden önemli. Herşey seksle parayla ölçülmez. Şerefini hasiyetini kaybetmiş biri zengin olsa bile o yine de fakirdir. Oyüzden en zengin insan şerefinden zevk alan insandır.
0 votes
by (140 points)
 Herşey beyinde salgılanan hormonal değişim  
+5 votes
by (140 points)
 Dokundugun da bile zevk alirlar
–5 votes
by (140 points)
 İçindeyken
0 votes
by (140 points)
 nedıyorsun sen anlamadımkı
–2 votes
by (140 points)
 baldiz.
–7 votes
by (140 points)
 Bunu Gerçekten Bilmek istiyor Musun  
–9 votes
by (140 points)
 Seven erkek partnerinin herşeyinden zevk alır  
–2 votes
by (140 points)
 Oral ve sonrasi tabiki seks
0 votes
by (140 points)
 Canımın yanmasından
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap