+247 votes
by (120 points)

Öpüşmeyi, ön sevişme ve oral seksi ne kadar uzun tutarsanız seks hayatınızın o kadar daha renkli ve zevkli olduğunu göreceksiniz. Onun için hemen mevzuya girmek için aceleci olmamak lazım. Seksin her anının keyfini çıkararak yaşamak en güzel seçenektir.  

31 Answers

+6 votes
by (140 points)
 Oyun tadında daha hoş
+10 votes
by (140 points)
 Ön sevişmeden önce bence ruhlar ve zihinler sevismeli. İki taraf birbirini tahrik etmeli. Hatta karşılıklı sexting yapılmalı uçuk fantaziler anlatılmalı. Daha sonra ön sevisme. Kadının her yerini n tadi alınmalı somurulmali yalanmali. Bu şekilde en az 2 3 saat geçmesi lazım. Erkek bosalmadan önce kadınını agziyla 4 5 kere boşaltması lazım. Ve daha bir çok şey.
+16 votes
by (140 points)
 Kısa tutup gel yapak bitsin denildiği için evlilikler montonlaşıp aldatma olayı artıyo sevgiliyken bir heyecan oluyo
–2 votes
by (140 points)
 
Ne kadar aşık olursan ol, birleşme sonrası halsizlik isteksizlik girecek bir müddet devreye.. İstekliyken ön sevişmeyi uzun tutmak, orgazm kalitesini de arttıracaktır  
+8 votes
by (140 points)
 .

Aceleye gerek yok.

Zevki son damlasına kadar yaşayacaksın.

.
+5 votes
by (140 points)
 Ön sevişmeyi uzun tutmak  
+4 votes
by (140 points)
 Hiç deneyimlemedim ama duyduğum kadarıyla ön sevişme uzun olmalıymış kadının ıslanması için  
–2 votes
by (140 points)
 Ön sevişmenin uzunu seksin şartı
+5 votes
by (140 points)
 Hiç yapamadım bilmiyorum  
+10 votes
by (140 points)
 Ön sevişmeyi olabildiğince uzatmak orgazmın da şiddetlenmesini sağlar.
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap