+78 votes
by (120 points)
Bunun zamanı mı var, içinden geldiği gibi olmaz mı?  

9 Answers

–8 votes
by (140 points)
 1 seneden sonra yapmmaya başladık
+1 vote
by (140 points)
 kısıden kısıye degısır  
+3 votes
by (140 points)
 Biz 3 yıl sonra girdik.
+13 votes
by (140 points)
 İlkinde olsn var
–4 votes
by (140 points)
 Ilk ayi
+3 votes
by (140 points)
 Olur, olur  
+2 votes
by (140 points)
 Sevgilimle tanıştığımız ilk gün seviştikti. Sonra sevgili olduk. 4 yıldır beraberiz
–3 votes
by (140 points)
 Fizigin nasil kaç kilosun  
+8 votes
by (140 points)
 3 . aydan sonra baslar :D
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap