+197 votes
by (120 points)
24 yaşındayım öpüşmedim bile. Kendimi eşime sakladım. Ama etraf bu konuda baya normal. İlk buluşmada ilk ayda her türlü haltı yapıyolar. Bu yüzden evlilikten soğudum. Keşke karşıma kendim gibi biri çıksa.  

4 Answers

+5 votes
by (140 points)
 #Bonjour

Gönlüne göre bulursun umarım
+2 votes
by (140 points)
 Haklısın
+13 votes
by (140 points)
 Uslan artık deli gönül Bak gelip geçiyor ömür
+14 votes
by (140 points)
 Hahahah inşAllah çıkar  
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap