+238 votes
by (120 points)
O tarz şeyler nasıl olur biri aydınlatabilir mi mesela hiç orgazm taklidi vs yapmasam orgazm olmasan karşımdaki ne düşünür.. ya da orgazm taklidi nasıl yapılır  

9 Answers

+7 votes
by (140 points)
 Yapma kötü bişey bu
+1 vote
by (140 points)
 Değilsin orgazm olamıyorsan açıkça söylemelisin ben boşalamadım demelisin ki o da işini doğru yapsın sen taklit yaparsan o da işi doğru yaptım sanıyor  
+7 votes
by (140 points)
 Eksik hisseder kendini
+15 votes
by (140 points)
 karşındaki düşünceli biriyse seni orgazma ulaştırmadan kendisi boşalmaz eğer düşüncesizse taklit yapsan da farketmez yapmasanda
+7 votes
by (140 points)
 Zaten taklidini değil gerçeğini yaşaman ve ona göre yönlendirmen lazım  
+2 votes
by (140 points)
 Bence doyuramadığını yüzüne burmalısın.
+16 votes
by (140 points)
 Orgazim sesi cikarma
–1 vote
by (140 points)
 Bence değilsin ama en azından Kendi acindan durumu kurtaracak Bir şey yap ya da yaptırt
+10 votes
by (140 points)
 olduğuunu düşünmesini sağlıcak haraket işte  
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap