+3 votes
by (120 points)
Kimileri hayatımı olumsuz yönden etkiliyor fazla düşünmeme sebep oluyor derken kimisi için de tamamen olumlu şekilde mutluluk kaynağı olabiliyor peki cinsel yaşam sizin hayatınızda ki önemi nedir sizi nasıl etkiler?  

26 Answers

+17 votes
by (140 points)
 Olumlu yönde
–5 votes
by (140 points)
 Yaşadığımda Stresim azalıyor moralim yükseliyor, mutlu oluyorum…
+2 votes
by (140 points)
 Yaşama sebebi
–3 votes
by (140 points)
 Önemlidir. Stres atmak rahatlamak için bire bir. 2 günde bir yapacaksın.  
+3 votes
by (140 points)
 olmadan olmuyor kocam çok azgın konu dönüp dolaşıp sekse geliyor bu hafta cumartesi arkadaşının dağ evinde kaldık saçım kurumadı bir dahada gitmem ben biraz gezeriz demiştim nerdee  
+8 votes
by (140 points)
 Gercek şuki cpk olumsuz etkiliyor çok yükseldigim zamanlar hep yüsegiz düşmüyor ya duygularımı piskolajimi vericegim kararlarımı uykumu davranışlarımı kendi içimde savaşarak bastırıp savaşıyom buda olumsuzca kendime zararım oluyor herzaman ilişki olamıyor bekarlık
0 votes
by (140 points)
 Cinsellik olmazsa olmazimdir cunki bu bir ihtiyac
+8 votes
by (140 points)
 cinsellik benim için stress azaltma rahatlama ve huzura ulaşma gibidir keşke yapmasaydım dediklerimde oluyor ama genel olarak tadmanın verdiği düşünce ve hissiyat bile beni mutlu edebiliyor cinsellik olmazsa olmazım olay penisi bir yere sokmak değil bir insanın vücudunu kendi isteğiyle bana bırakması beni istemesi ve benimle mutlu olması güzelliğine kapılan biriyim
0 votes
by (140 points)
 Gelecekte arzuladığım biriyle bunu yaşamak isterim kötü bir etkisi olacağını düşünmüyorum
–1 vote
by (140 points)
 Bu aşırı istekle kötü etkiliyor be aklım fikrim şeyimde  
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap