+48 votes
by (120 points)
Cinsel performasının yetersiz olduğunu düşündüğünüz biriyle ciddi ilişki yaşar mısınız  

35 Answers

+3 votes
by (140 points)
 Yaşamam  
–7 votes
by (140 points)
 Evet farkli kisiler alabiliriz yatagimiza sorun olmaz ozaman
+3 votes
by (140 points)
 Kampa sokardım
+1 vote
by (140 points)
 Türk kadınları cinsel performansı iyi olanı bile daha iyi olanla aldatırken düşük performanslı olanı ren geyiğine çevirirler vallahi...
+2 votes
by (140 points)
 Evlenirim
–5 votes
by (140 points)
 Duşuk olnlara raslayan evli kadınlar kafayı yiyor pimi cekılmış bomba gibi geziyorlar cok rasldım
+4 votes
by (140 points)
 Seviyorsam evlenirim ama çok zor olur
–1 vote
by (140 points)
 Yaşamadan bilinmez
+5 votes
by (140 points)
 Evlenmem
+10 votes
by (140 points)
 aşk bu belli olmuyor  
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap