+107 votes
by (120 points)
Yani güzel giyimli, boylu poslu yüzü güzel ama kspalı. Yine de seksi bulur musunuz?  

24 Answers

–7 votes
by (140 points)
 elbette yüzü güzel ve kalbine vuruyorsa bakışları  
+6 votes
by (140 points)
 yo gayet bulurum  
+3 votes
by (140 points)
 En sevdiğim kategori hijabgirl
Of of hele günümüzdeki modern kapalılar çok fenalar resmen içten yanmalılar bir de dap dar giyiniyor bilerek makyajları da o biçim sanırım bakılması onlarında hoşuna gidiyor çoğu açıktan daha güzeller sen kendini nasıl görüyorsun?
+12 votes
by (140 points)
 Evet bulurum ozel oluyorsunuz ama yaklasmasida guc cesaret İstiyor
+1 vote
by (140 points)
 Kapanmanın amacı seksi gözükmek değil diye düşünüyorum. Hayır bulmam.
+10 votes
by (140 points)
 Elbette bulurum, işin doğrusu görünmeyen her zaman için daha fazla merak uyandırır
–5 votes
by (140 points)
 Guzele hersey yakısır
Sıkıntı yapma  
+16 votes
by (140 points)
 Bazı durumlarda seksi bulunur tabi
+6 votes
by (140 points)
 sen kapalı mısın  
+6 votes
by (140 points)
 Her kapalı seksi görmek gibi bir huyum yok
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap