+127 votes
by (120 points)
Bu meme ucu erkeklerde ne işe yarıyor?M  

9 Answers

+10 votes
by (140 points)
 Güncelleme süper
+9 votes
by (140 points)
 Güncellemeye koptum
+9 votes
by (140 points)
 valla hiç bi fikrim yok şimdiye kadar hiçte merak etmedim  
+3 votes
by (140 points)
 Gizli gizli bebek emziriyoruz mk
+1 vote
by (140 points)
 Süs olsun diye.  
–9 votes
by (140 points)
 Hicbir islevi yoktur, yalanci dolma misali, yalanci memedir, yalanmasi tavsiye olunmaz,
–5 votes
by (140 points)
 Bu nasıl güncelleme :D
+17 votes
by (140 points)
 Memeli canlılarız sjsj
Erkeklerde adam akıllı bir faydası yok
–9 votes
by (140 points)
 Aynaya her baktığımızda ne kaybettiğimizi hatırlatmak için
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap