+103 votes
by (120 points)
Bazıları zaten sütyeni çıkarır çıkarmaz memelerime yapışıp bırakmıyorlar sömürüyorlar resmen

60 Answers

+8 votes
by (140 points)
 Emdirmek hoşuna gitmiyor mu.
+12 votes
by (140 points)
 Seni baştan çıkarıp vajinadan vermeni sağlamak amaç
+9 votes
by (140 points)
 Erkekler meme emmekte uzman zevk veriyor
–5 votes
by (140 points)
 Meme emmek çok iyi ya
+5 votes
by (140 points)
 Bunu nasıl anlatalım ki sana. Bunu hissetmen için erkek olman gerek  
–1 vote
by (140 points)
 Zevkli
+7 votes
by (140 points)
 Bazıları derken çeşitlilik var demek oluyor. O bazılarının arasına beni de alır mısın
+15 votes
by (140 points)
 Bilmem emmek hosuma gidiyor  
–1 vote
by (140 points)
 Sizinde hoşunuza gidiyor
+4 votes
by (140 points)
 guzel bıseyy cunku
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap