+221 votes
by (120 points)
Her seviştiğiniz kıza oral yapar mısınız? Ya da o istediği için yaparsanız zevk alır mısınız?   

50 Answers

+17 votes
by (140 points)
 Temizsse ve hastaligi yoksa olur. Beslenmesi iyi olmak zorunda ki tadi da iyi olsun. ozaman sabaha kadar
–2 votes
by (140 points)
 Temizse herkese yaparım hiç fark etmez
+9 votes
by (140 points)
 İsterse
–4 votes
by (140 points)
 kızı sevmek şart değil, seksi ve temiz buluyorsak olur :)
+5 votes
by (140 points)
 evet yaparım. yapmayı da severim bana yapılmasını da :) 69 a bayılıyorum hatta
+7 votes
by (140 points)
 Temiz hijyenik olması yeterli  
+4 votes
by (140 points)
 Temizlik varsa oralın kralını yaparım ama karşılıklı olmalı, 69 favorimdir  
+3 votes
by (140 points)
 Temizse yaparım  
+15 votes
by (140 points)
 Şöyle diyelim mesela? İnsan dondurmayı sever dimi genel olarak ama her dondurmayı da yemez. Onun gibi birşey.  
+2 votes
by (140 points)
 Yaparım tabii sen sever misin  
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap