+153 votes
by (120 points)
Bna oral yapılmasına bayılıyorum ya siz  

26 Answers

+17 votes
by (140 points)
 Partnerimi tost yapmak  
+2 votes
by (140 points)
 Oral seks  
+6 votes
by (140 points)
 Daha yaşamadım, bilmiyorum
0 votes
by (140 points)
 Sen ol yanımda her pozisyonda olurum  
–1 vote
by (140 points)
 Analdan yalamayı
+9 votes
by (140 points)
 Öpmeyi, yalamayı. Vücudunu baştan sona öperim, yalarım. :D
+15 votes
by (140 points)
 Oral yapmak kadar güzel çok az şey var aynısını erkek içinde geçerli tabi :D
–2 votes
by (140 points)
 Kadınımın önümde diz çöküp bana oral yapması  
+12 votes
by (140 points)
 öpüşmek sewişmek
+1 vote
by (140 points)
 Kadınımın önümde diz çöküp bana oral yapması olabilir.  
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap