+82 votes
by (120 points)
Ben doğru bulmuyorum çünkü, vajina içinde sper 5 gün boyunca canlı kalabiliyor ve hamile kalma ihtimali oluşuyor.Regl döneminin tehlikesiz olduğunu düşünüp hamile kalmak çok acı bir sürpriz olabilir. Unutmayın, bazı kadınlar, cinsel ilişki sırasında bile yumurtlayabilirler!  

17 Answers

–2 votes
by (140 points)
 hayır hijyensiz olur bir kere  
+9 votes
by (140 points)
 Her şeyden önce hiç hijyenik değil ve mide bulandırıcı  
–8 votes
by (140 points)
 #Bonjour

Benim öyle bir problemim yok ama benim düşüncem de sağlıklı olmadığı yönünde.  
–5 votes
by (140 points)
 Bulmuyorum hijyen açısından da  
0 votes
by (140 points)
 Regl günlerinde istek hormonlardan dolayı artış gösterebiliyor fakat bu demek değil ki ilişkiye girebilir sağlık hijyen açısından hic uygun Görmüyorum diğer zamanlar yapılması daha makbul :))
+8 votes
by (140 points)
 Hayır bulmuyorum.
+4 votes
by (140 points)
 Doğru bulmuyorum. Bunu isteyen erkeği de normal görmüyorum  
+16 votes
by (140 points)
 Prezervatifle olmadıkça gebelikten de, hastalıktan da korunmakta güvenli bulmuyorum.
Prezervatif varsa sıradan bir günde girilen ilişkiden güvenli/güvensiz bulmuyorum ama
regl dönemi sıkıntılı geçirenler, bu dönemde yaşadıkları cinsel ilişkiden tat alamayabilir.  
+9 votes
by (140 points)
 Hayır. Cinsel ilişkiden kaçındığım tek zaman dilimi partnerimin regl dönemi diyebilirim.
+2 votes
by (140 points)
 Bu dönemde cinsel ilişkiyi hiç hijyenik bulmuyorum iki taraf açısından da. Bir kaç gün beklemenin kime ne zararı olabilir ki
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap