+112 votes
by (120 points)
Kaç kiloluk bir kadın cowgirlde sıkıntı yaşar?  

26 Answers

+10 votes
by (140 points)
 Boy kilo endeksinde çok üst seviyelere veya orta seviye kısımlara çıkanlar sıkıntı yaşayabilir oldukça esnek ve kuvvetli bir yapıya sahip olması gerek çünkü yapılan hareketler resmen tüm vücut egzersizi gibi  
0 votes
by (140 points)
 165 75 kg üstü olan kadın sorun yaşar
+15 votes
by (140 points)
 Erkek ve kadın çok fazla kilolu olmamali birinin zayıf biri kilolu olsada olur ama iki tarafta kilolu olursa sıkıntı çünkü gobeklerden cinsel organlar yanasmakta sıkıntı olur
+10 votes
by (140 points)
 boyuna göre değişir ama 65ten fazla olmasın bence  
–2 votes
by (140 points)
 100
+5 votes
by (140 points)
 Nefes alan herseyle yaparim kilo farketmez
0 votes
by (140 points)
 Kilo farketmez
–7 votes
by (140 points)
 Erkek kuvvetli ise penisi de dik ve sert ise sorun olmaz. Zıplamazsın ama gider gelirsin köküne kadar alıp.  
+4 votes
by (140 points)
 Ben hiç sorun yaşamadım
+18 votes
by (140 points)
 70 plus
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap