+66 votes
by (120 points)
Ne size itici gelirdi ya da geldi?  

15 Answers

+11 votes
by (140 points)
 kıl tüy ve kötü koku beni vazgeçirir
–1 vote
by (140 points)
 umursamaz oluşu, telefonla falan oynaması
+18 votes
by (140 points)
 Yoğun kokuya gelemiyorum kaç defa sırf partnerim hazırlık yapıp çok parfüm sıktığı için ilişkiye girmedimm  
+5 votes
by (140 points)
 osurması mesela zırt zırt kacırıyorsunuz dotunuzden cıkardıgımda
+9 votes
by (140 points)
 Girememesi  
+8 votes
by (140 points)
 Ölü gibi yatan  
+7 votes
by (140 points)
 Çok fazla var. Yapmacık tavırlar itici gelir.
–5 votes
by (140 points)
 Yatakta hareketsiz yatan ve isteksiz gözüken partner
–4 votes
by (140 points)
 Beğenmenezlik yaparsa
+10 votes
by (140 points)
 Hadi. Hadi çabuk kelimesi  
Welcome to Cinselsorular Q&A, where you can ask questions and receive answers from other members of the community.
...
[main/mobile_menu_home]
[main/mobile_menu_question]
Giriş yap